Ik heb een bestelling geplaatst maar ontvang geen bevestiging?
Helaas komt het weleens voor dat je spamfilter de bevestiging e-mail van Zoemzz niet doorlaat. Het kan dan zijn dat je een typ fout in je e-mailadres hebt gemaakt of de e-mail is in je spambox terecht gekomen.
Zit deze ook niet in je spambox? Neem dan contact met ons op zodat we kunnen nagaan of je bestelling goed is aangekomen.

Wat is de levertijd?
In principe is alles op voorraad en zullen wij jouw bestelling zo snel mogelijk versturen.
Bestel je voor 12.00 uur dan streven wij er naar om jouw aankoop dezelfde dag nog te versturen, mits voorradig.
Heb je een spoedje? Stuur dan even een berichtje, dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.

Betaling via IDEAL lukt niet.
Het komt weleens voor dat een IDeal transactie niet lukt. Voornamelijk bij transacties via mobiele telefoon.
Het is dan niet mogelijk om hetzelfde ordernummer nogmaals via IDeal te betalen. Het ordernummer is in de website namelijk afgesloten op mislukte order.
Je kan dan wel kiezen voor handmatige bankoverschrijving of door je pagina te verversen en de artikelen opnieuw in je winkelwagen te plaatsen.

Gratis bezorging in Amerongen
In Amerongen worden de bestellingen kosteloos bezorgd.
Kies hiervoor bij het afrekenen voor de optie ‘bezorgen in Amerongen”, zo betaal je geen verzendkosten.
Je ontvangt dan automatisch je aankoop in de brievenbus.

Aankoop ophalen in Amerongen
Tevens is het mogelijk om je aankoop op te halen in Amerongen. Selecteer dan de optie ‘bezorgen in Amerongen’, zo betaal je geen verzendkosten.
Je ontvangt dan een berichtje van mij zodra de bestelling voor je klaarligt.